أهلى كالديرون


من فتره كبيره كنت بطلت اتفرج علي كوره مصريه الا ف المناسبات
كانت امتع فتره بنسبالي وقت ما كان الاهلي و الزمالك و الاسماعيلي ف نفس المستوي و بينافسوا بعض
و يمكن انا علي عكس الكتير كنت فرحان بوجود نادي زي بيراميدز اللي كان هيعلي مستوي المنافسه ف الدوري المصري
و يمكن نرجع منافسه بجد لان كل دا لو مشي صحح و حط مليون خط تحت مشي صح هيرفع من مستوي اللعيبه و الدوري و بالتالي المنتخب.
لكن بعيدا عن الظروف المحيطه من فتره مشوفتش للاهلي شكل ف المعلب ولا طعم
فتره حسام البدري يمكن منا بنكسب و اخدنا الدوري ووصلنا افريقيا
بس كنت بتلعب ب اداء حلو ماتش
و اداء باهت 10 ماتشات
انا ك مشجع كوره مبستفادش ماديا منها كل استفادتي هي متعه كرويه و دا اللي بيخليني اتفرج اصلا علي كوره
اللي بيعمله كارتيرون الفتره دي مع الاهلي اداني امل كبير اوي اوي اوي اوي
اني ارجع و اشوف فريق ف مصر ليه شكل ف الملعب مش حلق الله يسترك علي رأي رضا عبد العال
الاهلي باين اوي بصمه كارتيرون فيه التلات خطوط بيلعبوا كويس اوي و اكيد كل مدرب ليه عيوب
بس خليني اقولكم ان كل مالوقت هيطول بين الاهلي و كارتيرون
من المتوقع نشوف نسخه اهلاويه اقرب الي الجيل الذهبي لمانويل جوزيه..
فريق خطوطه كلها كامله.. و عنده البدلاء اللي تسد و متحسسكش بالفرق.
و طال عمره طال عمره 
#enosport

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

محمد صلاح

يورجن كلوب

*هل انتهاء عصر سطو ميسي ورونالدو على الكرة يعنى انتهاء هيمنة برشلونة و ريال مدريد .